.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پذیرش اینترنتی مسافر در مدارس مازندران

کارشناس مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت:پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس مازندران اینترنتی شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ، علیرضا جانبازی با بیان اینکه این طرح از نوروز امسال به صورت آزمایشی شده است افزود:با توجه به اینکه این طرح با موفقیت انجام شده است تصمیم به ادامه این طرح برای تابستان و سال های بعد نیز گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه از 28 اسفند 87 تا 14 فروردین 88 تعداد 210 هزار و 465 نفر مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس مازندران اسکان یافتند خاطر نشان کرد:از 38 هزار خانوار پذیرش شده 35 هزار نفر فرهنگی و دو هزار و 311 هزار نفر غیر فرهنگی بوده اند.
جانبازی با بیان اینکه نوروز امسال رشد 100 درصدی در پذیرش مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم اظهار داشت:210 هزار و 465 هزار نفر پذیرش شده فقط آمار مدارس بوده و تعداد زیادی از مسافران نیز در مراکز فرهنگی ، اردوگاه ها و مراکز تربیت معلم وابسته به سازمان آموزش و پرورش پذیرش شده اند.
وی با اشاره به اینکه 350 مدرسه و 5 مرکز تربیت معلم در ابتدای نوروز برای پذیرش مسافران پیش بینی شده بود تصریح کرد:با توجه به زیاد شده مسافران در روزهای اول عید ، مجبور به آماده سازی و استفاده از 50 مدرسه دیگر شده ایم.
کارشناس مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: 400 مدرسه بکارگیری شده فوق شامل 4 هزار کلاس بوده که یک هزار کلاس آن ویژه ، یک هزار کلاس آن مجهز ، 1000 کلاس نیمه مجهز و یک هزار کلاس عادی بوده است.
جانبازی با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان در 10 شهرستان مازندران خاطر نشان کرد:در همین مدت 19 هزار و 824 هزار نفر از خدمات این مراکز استفاده کرده که 6 هزار و 323 نفر آنها غیر فرهنگی بوده اند.
وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی زیادی شامل تهیه و چاپ بنر ، توزیع بروشور های تبلیغاتی فرهنگی و آموزشی و همچنین پهن کردن سفره هفت سین در سطح هر آموزشگاه از دیگر اقدامات این معاونت بوده است اظهار داشت:چاپ کتابچه های ویژه ای از احادیث و روایات معصومین (ص) در زمینه سفر و آداب آن و توزیع بین مسافران نیز از دیگر اقدامات بوده است.
جانبازی با اشاره به تجهیز و آماده کردن ظاهر مدارس و کلاس ها و مراکز بهداشتی آنها قبل از فرا رسیدن سال جدید و پذیرش مسافران تصریح کرد:تعداد کل پذیرش شدگان 631 هزار و 395 نفر روز بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.